top of page

מתבגרים בתקופת הקורונה? כך תנצלו את הזמן להתקדם בחיים

מגפת הקורונה כפתה על כולנו שגרת חירום בה כולנו יותר מכונסים בתוך הבתים, לצד החמרת ההנחיות על יציאה מהבית, שהובילו ממש לשינוי באורח החיים. השהות בבית מאתגרת את כולם, אך יכולה במיוחד להשפיע על מתבגרים, שכן גיל ההתבגרות זו תקופה מורכבת לכשעצמה בה מתמודדים עם המון אספקטים של החיים, ועסוקים בעניינים חברתיים. היות והעניינים החברתיים נמצאים במרכז הבמה, הקריאה להיכנס לבידוד או לסגר, היא מאוד קשה. למרות הקושי המובן מאליו, לא פעם שינוי בהשקפת המבט יכול לעזור ממש ולהפוך את תקופת "ההתבודדות" להזדמנות לחולל שינוי.

מבודדים בבית? זה הזמן שלכם להשקיע בעצמכם

בגיל ההתבגרות עיקר ההתעסקות היא בגיבוש הזהות וחיי החברה תופסים מקום מרכזי בחיים. לכן הדרישה לבידוד חברתי עשויה להיות ממש מאתגרת, זה מובן וטבעי. יחד עם זאת המסע לגיבוש הזהות עלול לחשוף אתכם לכל מיני מצבים שונים ומורכבים ולכן מומלץ לנצל את תקופת ההתבודדות ולראות אותה כהזדמנות להתבונן פנימה, ללמוד להכיר את עצמכם טוב יותר ולצאת חזרה אל החיים מחוזקים. באמצעות אימון אישי תוכלו לפתח את היכולות שלכם, ולרכוש מיומנויות של תקשורת בין אישית שישרתו אתכם בכל תחומי החיים, לרבות באינטראקציות עם בני משפחה, עם חברים ולא פחות חשוב: עם עצמכם ברמה האישית.

אין זמן טוב יותר מעכשיו לחולל שינוי

התקופה של ההגבלות אומנם מאתגרת מאוד, אך אפשר גם לראות אותה כהזדמנות להתפתח באופן אישי. באמצעות אימון אישי מעצים תוכלו להכיר את עצמכם טוב יותר, להקדיש זמן לחזק את הביטחון העצמי, ללמוד לבטא את עצמכם, לקבל את היכולת לראות מצבים מנקודות מבט שונות, לדעת להתאים את עצמכם לסיטואציה ולשנות דעה כדי למצוא פתרונות אחרים, בעת ההתבגרות עוזר שיש מי שמקשיב ולכן מאמנת אישית בעלת יכולת קשב גבוהה יכולה לספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים, אימון להעצמה שיאפשר לכם להפעיל שיקול דעת בעל השפעה מכרעת על חייכם. לתת לכם את כל הכלים הנדרשים כדי לצלוח את התקופה המאתגרת הזאת כמה שיותר בקלות ולנצל אותה לטובתכם האישית.


לצאת אל החיים מוכנים

תקופת ההתבגרות היא הישורת האחרונה, לפני היציאה אל "החיים האמיתיים". לכן אין זמן טוב יותר לפתח אחריות ועצמאות. כמו כן אם ישנן מחשבות מטרידות, מה שעלול לקרות בשלב זה של החיים, אימון אישי מעצים הוא בדיוק הכתובת ובעזרתו אפשר להתמודד טוב יותר עם כל מחשבה טורדנית. לא כל בני הנוער יודעים מהן המטרות שלהם בחיים, לאן שואפים להגיע ומה הדרך הנכונה עבורם להתפתח, לכן אימון אישי שמשולב עם ניתוח גרפולוגי יכול לעזור המון. הוא יוכל להציג בפניכם את הכישורים שלכם, את הנטיות הטבעיות, ולאפשר לכם להביא לידי ביטוי טוב יותר את הרגשות, להבין את הרגלי החשיבה שמניעים אתכם ולהיות בעלי השפעה על מהלך החיים שלכם, כי הכוח לשנות נמצא בידיים שלכם תמיד.

תקופת הקורונה מביאה עימה המון אתגרים עבור בני נוער, העיקרי ביניהם הוא המרחק החברתי.

עדינה זילברמן, גרפולגית ומאמנת אישית, תוכל לעזור לכם ולנצל את הזמן כדי

להכיר את עצמכם טוב יותר ולהביא את כל מה שלמדתם לידי ביטוי בהמשך החיים.

צרו קשר לתיאום פגישה ותפעלו לקדם את עצמכם מכל ההיבטים.


מאמרים אחרונים
bottom of page